2011. szeptember 12., hétfő

Kody Keplinger – Shut Out


Nagyjából egy éve olvastam az írónő első könyvét a The DUFF-ot, ami annyira tetszett, hogy egyből megfogadtam, ha Keplingernek lesz új könyve, biztosan elolvasom. Ahogy az első könyvénél, ennél is azt kell, mondjam, maximálisan megérte.

A történet: évek óta tart a háború a focisták és a futballisták között a főszereplő, Lissa sulijában. A lánynak elege lett abból, hogy a fiúk – köztük a barátja, Randy is – folyton hülye csínyeket követnek el egymás ellen és gyakran össze is verekszenek, ezért elhatározza, hogy megszünteti a vitát. A focisták és a futballisták barátnőivel együtt szexbojkottot hirdetnek, vagyis minden lány megtagadja az érintkezést a pasijával, amíg a vetélkedésnek vége nem lesz. Csakhogy ehhez a fiúknak is lesz néhány szavuk…

Annyira tetszett, hogy egyetlen este alatt kiolvastam. Az alaptörténet nagyon magával ragadó már az első soroktól kezdve, és a karakterek is kellemes csalódást nyújtottak. A The DUFF-ban nagyon nem szerettem a főszereplő, Bianca mentalitást, így kicsit féltem, hogy Lissát sem fogom szeretni, de szerencsére igazán könnyen kedvelhető. Aggodalmaskodó, kontrollmániás és kicsit főnökösködő, viszont nagyon szimpatikus, már akkor megszerettem, amikor kiderült, hogyan barátkozott össze Chloe-val. A fiú főszereplő, Cash nem volt annyira kedvenc, mint Wesley annak idején, de azért elég édes volt, bár kissé valószínűtlenül jó. Ezen kívül a mellékszereplőknek is mind megvolt a maguk története és háttere, emiatt gazdagabbnak éreztem a történetet.

Külön jó volt a harc a fiúk és a lányok között, tényleg izgultam, hogy mi lesz a vége a dolognak, de nagyon jól meg lett oldva. A romantikus jelenetek édesek, de a kedvenceim azok a részek voltak, amikor a csajok mesélték a vicces történeteket egymásnak, vagy a szexről beszélgettek.  Rosszat nem igazán tudnék mondani, nekem nagyon bejött az egész úgy, ahogy volt.

Amit (nagyon) szerettem: Lissa apját; amikor Lissa a Vágy és vezeklés könyvtáros jelenetéről álmodozik; Chloe-t; az egész tagadjuk meg a fiúktól a szexet dolgot.

Nem szerettem: -

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése