2012. május 12., szombat

Susie Day – My Invisible Boyfriend


Nagyon régóta el akartam olvasni ezt a könyvet, mert olyan cuki a borítója, hogy úgy éreztem, nem hagyhatom ki.

A történet: Heidi megunja, hogy az összes barátja boldog párkapcsolatban él, kitalálja magának tökéletes Edet, akinek még egy profilt is létrehoz. Minden jól halad, amíg a barátai el nem kezdenek írogatni Ed/Heidinek, és ki nem derül, hogy valamiért őszintébbek a kitalált fiúval, mint magával Heidivel, ráadásul egy magát „igazi srác”-nek nevező illető is írogatni kezd a lánynak...

Először is annyit röhögtem ezen a könyvön, hogy olyan nincs is, ugyanis Heidi totál őrült. Nagyjából teljesen ott van a szeme előtt minden, de folyton másra gondol, mint ami van, és egyre jobban megkavarja a saját életét. Ugyanakkor tökéletesen alakítja, az érzékeny, törődő Edet, majdnem minden barátja bizalmát azonnal elnyeri. Szerethető karakter, ahogy a mellékszereplők is azok. A Mr. Nagynak becézett meleg sráctól, Dai-tól kezdve Peroxide Eric-ig (most nem árulnak el egy csomó mindent ezek a nevek a szereplőkről?) mindenkit lehetett bírni.

A cselekményt leginkább az átlagos sulis dolgok alkotják, és persze a levelezések Ed és a barátok között, de ami még a különlegesség, hogy Heidi a kedvenc tévésorozat-karakterével dumálgat rendszeresen (ami vicces, nem úgy, mint a Fine Art of Truth or Dare-ben), plusz mindenféle recepteket írogat össze. A legjobb részek azok voltak, amikor a lány megpróbálta kideríteni, kicsoda az „igazi srác”, és nagyjából minden fiúszereplőre ráfogja, így sorban koppan egymás után.

Elsősorban nem a romantikáról szól ez a könyv, hiszen az kevés van benne, inkább a barátságokról, és arról, hogy kit milyennek kell elfogadni. Nincs is már mint mondanom, aranyos könyv volt, élveztem. 

Amit szerettem: Teddyt; mézeskalács Edet; a gumicukros sztorit.

Nem szerettem: volt azért néhány erőltetett elem, de nem vészesen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése